Marre MIn BesTA vEN!

För länge länge sedan fann jag mig en underlig liten varelse vid namn maria, när maria var cirka 6 månader bjöd jag henne på ett äpple!
maria tackade och åt av äpplet! När maria var 12 månader! gav ju henne 2 äpplen! maria tackde och åt upp dem!
när maria blev 24 månader gav jag henne en traktor! maria tackade och körde iväg med sin traktor!
När maria blev 48 månader gav jag henne en justin bieber skiva! maria tackade och lyssnade på den i sin traktor!
När maria blev 96 månader så lyssnar hon fortfarande på skiten och jag har tappat min ända vänn!

Ring och skänk pengar till de barn som behöver stöd! För endast 50 kr i månaden kan upp till 12 barn räddas!
ta chansen och ring!

nummer : 0761180502

mvh JuLLe xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0