LULEÅ KALASET





bild från igår på lk
dagen igår var mycket bra, gick först på stan och  träffade lite folk. Fick med mig ett par dr.Denim jeans iallafall, tror jag har börjat falla för dom nu eftersom att diva aldrig kommer med några nya och bra modeller på cheap monday jeans..
Men iallafall! sen gick jag och maria på bio och såg "jag saknar dig" som var en förhandsvisning som vi fick biljetter till. Mycket bra film, värd att se!
haha och sen ska vi inte ens prata om hur mycket vi skämmde ut oss på max toaletten..
Sen iallafall var det luleå kalaset som gällde! Träffade massa folk och åkte lite karuseller. Och det blir mer lk idag också, och sedan på lördag kväll också, denna helg kommer bli grym, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0