GOLF


en puss på dig älskling!
har kommit hem från tävlingen nu, gick väl sådär.. Och i det här vädret kunde jag inte förvänta mig något bättre än vad jag gjorde, har ju regnat hela dagen.. så jag ska nog vara rätt så nöjd ändå! kom 8a, men hade bara ett slag mer än trean, så det var jämt kan man säga! Nu ska jag börja packa och sedan bär det av mot björkliden imorgon för att träna in oss på banan, sen på lördag är det tävling i björkliden. Sen tävling i kuiruna på söndag, denna helg känns som ett perfekt avslut på sommarlovet och jag har äntligen börjat få viljan till att spela golf, känns riktigt roligt nu mera, förut var det väl sådär, kände inte riktigt för att spela 18 hål varje dag och så, men nu känns det bara som en rolig grej! Så dagarna ser ut så här med hur många hål vi har gått och ska gå, idag: 18 hål, imorgon: 9 hål, lördag: 18 hål, söndag: 18 hål. Kan redan nu säga att mina fötter och ben kommer inte vela fortsätta leva efter den här helgen, haha.. Men det är det värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0