RAIN ON BROADWAY

tidsinställt!

har glömt att berätta en sak jag har tänkt berätta för er hela sommaren och våren, men jag har helatiden funderat på hur och när jag ska göra det, för jag har tänkt att det kommer bli så mycket text och ni kommer inte orka läsa, men jag kommer inte på något bättre sätt.. så nu får ni helt enkelt läsa detta!

När vi var i New York i april, så var vi ju på beatles musical, (och nej, dom lever inte än) Men det var fyra gubbar eller vad man nu ska säga, som liknade dom på pricken och spelade dom! Vi satt på tredje raden, och jag tyckte inte det var så intressant så jag satt nästan och sov, sen hör jag bara hur huvudpersonen i musikalen (han som är längst hitåt på bilden, i blåa kläder) börjar prata och sedan säger han så hä :
- I also see that we got some young fans here tonight, you there cutie, (pekar på mig) can you stand up please?
och jag som nästan sov, och ser säkert helt ny vaken ut, bara stirrar på honom, och då ställer sig en stor fet tant upp framför mig och tror att det är henne han menar.
- I'm sorry, not you. You behind her, can you stand up and show us your pretty face?
omg, jag får en chock och börjar fumla med kläderna jag har i famnen och tillslut står jag upp där, jag bara ser hur alla storbilds skärmar fylls med mitt ansikte och alla apploderar,  och jag tänkte: snart svimmar jag.. Sen var skräken över, men jag som är rätt så blyg inför folk får chocken efteråt och sitter nästan och skakar där i stolen, och ansiktet var säkert helt rött.. Han som sa det där till mig, kollade på mig då och då och log, och efter det tänkte jag att jag kan ju inte sitta och sova, så jag försökte hålla huvudet uppe och titta på hela musikalen som blev bättre och bättre för varje minut som gick. Och det är där ifrån min beatles tröja kommer ifrån, som jag använder som pyamas, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0