ÄR DET UPPENBART FÖR DIG? DET KÄNNS SÅ UPPENBART FÖR MIG



har precis kommit hem och hunnit duscha också, och tyckte att när jag kom ut från duschen så såg jag ut som en brunett, så jag var tvungen att ta en webcam bild på det, men på bilden ser det inte ut som det ser ut just nu.
Kvällen har iallafall varit bra, har varit med maria och anna, sen var jag bara med maria och cyklade runt lite och sedan for vi till henne och såg premiären av true talent, mycket bra tv program som jag har bestämt att jag ska börja följa från starten nu!
Nu hade jag tänkt att fixa det sista och sedan gå och lägga mig i sängen och glo på lite tv som jag nästan aldrig gör numera, låter rätt så mysigt! och jag somnar nog med ett leende på läpparna ikväll. hoppas ni också har haft en bra dag, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0