When you get what you want, but not what you need

hej!
dagen har varit bara bra, först for vi mot luleå, där var jag med tina och klara ett tag, sen var jag hos några som vi känner.
sen har jag pluggat no så mitt huvud har typ sprängts, men nu sitter det iallafall i hjärnan!

sen ikväll for jag och felicia ut på inlines (eller rullor som dom säger i skåne) till stan och runt lite här och där och hit och dit, blev väl ungefär en mil eller mer, nå liknande iallafall.
så sista dagen på lovet var bra, hade gärna kunnat ha lov en vecka till, men nu har jag bestämt mig att jobba på dom sista veckorna som är kvar till sommarlovet, låter ändå ganska bra, för nästa år får man ju betyg.
nu ska jag sluta babbla!

haha snygg min rygg var där.. där har ni et bevis på att jag jobbade stenhårt med kemin på balkongen!
nu ska jag ta och försöka sova så man kommer upp någon gång imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0