try to understand that you never will come back





nu är det värsta över, begravningen. har gråtigt så mycket idag, jag saknar dig otroligt mycket mormor!
förstår inte att du har försvunnit, att jag aldrig kommer få träffa dig, aldrig få krama dig, aldrig få höra dina vackra ord du brukade säga till mig, aldrig få krama dig, aldrig få prata med dig nå mer.. allt känns så overkligt.

du lämnade en stor saknad efter dig, dina goda bullar, köttbullar, alla goda bakverk du gjort under alla år, nu finns inget av det kvar. Men jag vet att du har det bra nu också, nu slapp du lida, du fick leva ditt liv fullt ut. jag är glad för din skull.
jag älskar dig mormor, du är underbar ♥

Kommentarer
Postat av: Kajsa FOTOGALEN

stackare :(



sv:Självklart kan jag göra en header åt dig! :D

Jag tycker det är jättekul så;)

Men just nu den här veckan är jag i Italien men nästa vecka kan jag fixa ihop en :)

2011-04-15 @ 20:04:05
URL: http://mydaysinpictures.blogg.se/
Postat av: Louise

Hon har det jätte bra julia, pussälskardig! <3

2011-04-15 @ 22:23:41
URL: http://louiseristrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0