I stand at the balcony as Juliet and waiting for my Romeo






haha första bilden var ju så fin också.. skulle bara visa att jag är såååå bra på att fota när jag pratar i telefon samtidigt, har fotat lite kläder från min garderob nyss, men dom blev inte alls bra eftersom att jag pratade i telefon helatiden, dom kanske inte skulle blivit bra annars heller men man skulle iallafall sett vad det var på bilderna..
dom två sista bilderna är iallafall från mjöfjärden i lördags tror jag det var!

första dagen på skolan var idag, typ kill me.. eller nä, men det gick ganska bra men hade typ ont i skallen hela dagen, sen utvecklingssamtal på det, men det gick iallafall bra!
nu ska jag fortsätta plugga massa no för provet är ju imorgon, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0