i pray to god everyday to keep you forever..






hej! kom hem med två linnen, ett halsband, och lite små saker också från luleå!
det blev bara bild på det ena linnet (cheap monday) för att dom andra bilderna på det andra linnet (cheap monday) försvann och jag orkade inte ta nya, hihi så lat är jag just nu.

no provet gick som jag hade förväntat mig, inte för att jag sett resultatet men det kändes som att det gick ganska bra!
sen for jag till luleå med amelia, felicia, ellen och maria, mycket trevligt!
efter det for jag och maria på golfträningen som var ute den här gången, men också den sista för våren, sen börjar ju sommarträningarna!
sen mötte jag stina och gav henne basement biljetterna, eftersom att det är disco, eller basement kanske det heter på fredag, så blir att gå på det då!
nu ska jag ta och sluta skriva och göra något annat roligt, kanske fixa naglarna eller något liknande!


Kommentarer
Postat av: ellen

finis!

2011-04-28 @ 08:16:33
URL: http://enellens.blogg.se/
Postat av: elin jonsson

förjävla snygg tjej, gaaaaelt snyggt linne!

2011-04-28 @ 17:42:47
URL: http://eelinjonssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0