i like it nanana




hej! dagen har varit bra, skola, gick till 20 över 1, skönt.
sen for jag, anna, moa och fredrika hem till fredrika, vi gick ut direkt och tog på oss väldigt snygga galoon kläder som vi lånade av fredrika och gick ut och filmade och sånt. sen bakade vi en kladdkaka, kände mig lite tjock.
sen var det golf träning.
sen efter träningen kom jag hem och drog på mig jogging kläderna och drog ut och joggade, så jag har nyss kommit hem. älskar vädret då det är ljust och solen skiner fast det är kväll, det är typ det bästa som finns eller nå.
nu hade jag tänkt gå och basta och bara ta det riktgt lugnt ikväll, låter mycket bra!
så dagen har varit riktigt bra kan man säga.
sen fick jag tillbaka engelska provet, blev faktiskt riktigt nöjd med det, trodde inte alls att det skulle gå bra, men det gjorde det!
förlåt för ganska lång text, men det är ju nyttigt att läsa sägs det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0