and it was new york, new york

hej, nu funkar internnet lite bättre iallafall, men jäääääätte segt.. nu har jag nyss vaknat iallafall, klockan är typ åtta.
igår var vi ut till frihetsgudinnan och sen gick vi igenom hela centralpark, sen gick vi på fifth avenue på appel store, helt enormt! vi skulle köpa en iPad men då kunde vi inte använa den i sverige, sen gick vi på H&M, jag köpte allt jag har önskat mig där ifrån!
bilder på allt jag shoppat här i new york får ni nog när jag kommer hem, för det tar hur länge som helst att ladda upp bilder.
en bild från arkivet som jag hade tänkt ladda upp igår, jag är helt kär i skyltarna "one way" typ som låten: one way or another i gonna find you i gonna get you get you get you get you one way or another.. osv, a ni fattar?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0