trött ! *onsdag

hej hej, jag tycker ni ska börja kommentera på mitt förr förra inlägg vilken färg på tröjan jag ska ta ! ;)
om ni inte orkar klicka ner så går det att klicka där också: http://julleengstrom.blogg.se/2010/september/christian-beadles.html#comment

asså man ska klicka där, inte kopiera texten och klistra in i internet fältet :b

idag har man vart helt hängig och trött ! först på morgonen när man vaknade så ville man typ bara gå i ide och sova i typ 9 månader !

sen när man skulle fixa håret så stod jag och plattade det och tog volumemaster i det, sen när man var klar med det så såg det helt weird ut, typ fyrkantigt? så man ba "hej jag är en robot!" så då satte jag upp håret i en svans :b

sen när man kom till skolan så höll jag på att sova på NO lektionen, men då petade filip på mig med en penna så jag inte somnade ;) men jag tror faktiskt att jag kom in i drömmarnas värld typ 5 minuter ?

och sen fortsatte det så typ hela dagen på skolan ! (inte att jag somnade men att jag bara ville sova)

och föressten:

igår tappade jag mitt ena liseberg band på badet ! :( så nu har man bara 3 band kvar !

idag slet hanna av mitt ena särkänniemi band (från finland, som grönalund och liseberg)

men då tejpade jag fast det igen, för jag har bestämmt att dom får fara bort själva när dom vill ! och om dom inte gör det innan jag far till egypten i november då sliter jag av dom ;)

har jag sagt det? att jag ska till egypten den 19 november ! jag ska dit med mamma, olov och sen 2 familjer till som olov känner och den ena är ju tina i ! så jag kommer ligga och steka i solen bredvid poolen ! och gubbarna och dom ska spela golf typ varje dag :b

hoppas ni orkade läsa allt ! det var ju ändå ganska intressanta saker? iaf det sista ;)

här är en snygging:



christian beadles ft. marsraps - yes i can

jätte bra låt ju ! och det bästa är ju att det är snyggingen som sjunger ! ♥



snyggingen !

nu ska jag gå och göra lite läxor !

spanska - glosor

svenska - leta en bild som föreställer rosas liv (konstig läxa? men vi såg rosa the movie förra veckan och då fick vi det där i läxa)

engelska - glosor som man ska skriva meningar till

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0