nytt *torsdag

hej hej, kom hem från tjejkvällen som var i boden för ett tag sen, var ju där med soeta felicia !vi träffade lite fina folk och så :)

haha och den där himla ringen fastnade på mitt finger och jag fick ju panik som vanligt ! x)

en jätte rolig kväll med dig sötnoss ! :* ♥



haha jag käpte en liten snygg mössa ikv också ! haha och det är ju jätte fint till en svart jacka också ! eller inte.



(y) haha och felicia trodde mig typ inte när jag skulle köpa den ! x) men jag har ju typ en sån där färg på lite av min jacka ! (y)



jag har inte visat det här ! jag köpte dom iaf när jag köpte min systemkamera ! det var väll typ i augusti ?



jag är kär i min mysiga halsduk ! (eller som felicia tycker att det ser ut från baksätet, en halskrage x) )

nu ska jag nog läsa lite bloggar och sånt ! (y)

och jag grattar min söta fredrika att hon har börjat blogga igen ! (y) duktig flikka ! ♥

puss <3

Kommentarer
Postat av: Emilia nån du inte känner

Hej vart har du köpt den dära halsduken :) / emilia nån du inte känner tror jag :)

2011-03-14 @ 21:34:31
URL: http://elinelidaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0