ring ger ett pling ! *torsdag

hej hej, fråga inte vat jag fick rubriken ifrån ? själv vet jag inte heller.
som ni kanske har läst i förra unlägget som jag gjorde på skolan så är jag ju inte sådär super nöjd med det enskilda fotot eftersom att jag började skratta och då tog han kort.. sen när vi hade idrott så var han kvar och då gick jag fram och sa till han att han inte får ta den bilden, och att isånnafall får han ta den andra bilden som han tog innan.. och då sa han bara att dom som jobbar med sådant dom väljer ut den bästa bilden.. så dom kommer säkert ta den jag skrattar i...

nu har jag nyss kommit hem !
och jag var snabbt bara på stan och köpte en liten pressent till lilla flickan som nu är stor !
Maria Nilsson !

jag köpte också en ring som ni får se här:





vad tycker ni?



typ sådär såg jag ut på klassfotot med gruppbilden ;)

Kommentarer
Postat av: felicia

Jätte fin ring! :D<3

Sötis!

2010-09-04 @ 12:42:31
URL: http://fellanbeellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0