you're the only i need, *söndag

hej hej, gu vad min statistik har börja bli bra nu ! (y) och det börjar komma mer kommentarer och allt ! jag ska göra mitt bästa för att inte tappa läsare nu !

är iaf hemma sen typ 4 timmar tillbaka, det var en ganska så skön träning, en ganska så hård men man typ kände hur man ville ta i och samtidigt så var det ganska så jobbigt och ibland jätte tråkigt att bara ligga där och nöta med samma simsätt, men sen fick jag jätte int i mina axlar och då fick jag köra med platta :b

vi hade fortfarande ingen tränare, men han som tränar den mindre gruppen han brukar få säga vad vi ska köra när han är där :b

just nu sitter man med jogging skorna på, jag skulle tydligen typ gå in dom och känna om dom känns bra, annars ska man sätta in sulorna i ugnen i typ 30 minuter eller nåt sånt och sen forma dom efter min fot ;)



typ dagens (förutom skorna):

adidas kofta - intersport
linnen - jc
jeansleggings - vila
sockar - newbody



nya sulan, den var väl faktiskt ganska frän? än dom andra som man brukar få i skorna ? ;)

urss ! imorgon väntar en jobbig skoldag.. men det är typ några roliga ämnen iaf ! hk och syslöjd !

nu ska jag gå och kvällsfika och sen blir det nog sängen för mig ! man blir typ alltid trött efter man har vart och simtränat, eller överhuvudtaget när man har vart på badet och typ fått klor i ögonen ellr nått ?

puss <3

Kommentarer
Postat av: Louise

sv; jo, det var synd.. Ja, det var kul, det blev mitt första! :D

2010-09-13 @ 15:19:59
URL: http://louiseristrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0