undervattensbilder *tisdag

hej hej, vart på skolan idag och sen på simträning ! men nu är lixom min mobilsladd borta, jag hade ju tagit lite bilder sen idag när vi gjorde pizzabullar i hk:n.
men vi slutade iaf halv 4 och då for jag hem och åt, sen for man på badet på träning ! våra föräldrar var där och pratade och nu har dom kommit fram till att vi får simträna med typ en förälder 2 dagar och sen nu så letar dom fortfarande tränare, så om ni känner någon som kan simträna oss på kvällarna så får ni höra av er! ;)

här är iallafall lite bilder från idag och igår då jag var på badet:



sötisarna ! (men inte jag)



jag som åker ner på en docka idag, (lillis badräkt)



söt lilli :) <3

men nu ska jag gå och käka lite fika och sen ta och försöka sova ! varför blir man så trött i ögonen när man simmar ? det är ju jätte jobbigt !

puss <3


Kommentarer
Postat av: elin ;))

haha, lilli ser jätte lång ut x)



hahah, nu mobbar ja henne igen (aa' <3

2010-09-08 @ 21:42:39
URL: http://elinbucht.bloggg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0