tusen gånger starkare ! *söndag

hej hej, idag var jag ju med frida och linnea i mjöfjärden och vi hade jätte kul !

sen efter det så for jag med felicia på bio och såg på "tusen gånger starkare" den var väl ganska bra men typ konstig ?

haha typ dagens bästa i filmen :

nån tjej viskar - släng mjölken på honom.

töntarna nickar i filmen ! x) haha det kanske inte är så många som fattar ? men några kanske gör det !

louise och vilma var också där och såg den så vi pratade lite med dom också :) ♥

underbar kväll med dig din fina flikka ! ♥

lite bilder från idag med lilli och frida !



♥ (till marre: jag vet vad du kommer säga imorron om den här bilden, "julia, inte justin bieber style.)





nu orkar inte gamla tanten julia lägga upp några mer bilder för i kväll. haha !

men jag kanske hade tänkt lägga upp bilder på facebook nu ?

puss <3

Kommentarer
Postat av: felicia

HHAHAHA kommer aldrig glömma den repbliken ;D hahah älska dej gayshaaaan :D<33

2010-09-27 @ 18:56:47
URL: http://fellanbeellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0