shopping ! *onsdag

hej hej, är i luleå nu, i en lägenhet..
har nyss vart ute och shoppat lite grejjer !

ni får se dom sen ikv !

men jag köpte iaf:

jeans - diva 400 :-
cheap monday t-shirt (vit) - diva 180 :-
cheap monday t-shirt (svart) - diva 180 :-
jeansleggings - vila 329 :-

det var allt !

kanske inte så mycket men jag har ju köpt ganska många typ tröjor och sånt i sommar så jag behövde inge mer ;)

gå in och rösta på mig fortfarande !

http://eliinjonssson.blogg.se/2010/august/tavling-2.html#comment

klicka på den länken så får du kommentera !
tack sally för att du har röstat på mig ! och tack för den söta kommentaren som du skrev efter du hade röstat ! du är guldvärd ! ♥

sen ikv blir det att fara till tina och deras familj för att hälsa på lite ;)

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0