partyy igår ! *lördag

hej hej, igår var det ju partyy !
först kom hanna hit och då fixade vi mitt hår men det for typ ner hela tiden, men det blev ändå rätt så bra !

sen for vi till marres och johannas partyy ! vi typ dansade och gick en spökrunda då marres brorsor typ var spökena eller nått sånt ;)

kul var det igår iaf !

2 bilder innan man for til partyt !








hanna märkte igår att jag hade 2 hål i örat på höger öra så hon ville ta kort på det ! haha, men dissa mitt ansikte !

nu blir det snart att fara och hälsa på mormor och morfar i kalix så det blir nog inget inlägg ikv om jag inte tar med mig min bärbara dator ? hmm.. vi får se !

puss <3

Kommentarer
Postat av: Vanessa ;)

Min söte Juliiah ;*

2010-09-14 @ 20:31:52
URL: http://chockodile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0