o es e emos eis en *måndag

gu vad jag älskar spanskan och dom där ramsorna eller vad man nu säger ! ;)

hej hej, vart på träningen och kom hem för kanske 1 timme sedan ?

träningen gick jätte bra ! jag kände värkligen hur man ville ta i och bara ville ge ut allt man har och jag typ hoppades när jag simmade att jag kommer ha tränings värk i morgon !

jag älskar då man har tränings värk dagen efter, inte för att det gör ont utan att då vet man att man har kämpat på bra ! ;)

men vi har forfarande ingen simtränare, och det var bara jag och frida som var på träningen :b

men nu ska jag nog gå och ladda min systemkamera för jag hade kanske tänkt ta med mig den till skolan imorron eftersom att det finns jätte snugga löv som är helt röda på skolan och dom vill jag bara ta kort på ! ;) men det kanske är någon som tar den ?



en gullig liten bild från i helgen !


puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0