stina,elin och linnea ! *tisdag

hej hej, är hemma nu och har vart på simträning ! men jag och lilli började typ simma klockan 5 för då sen hann vi vara med elin bucht och stina larsson ! och vi var med dom där ;) kul var det ! ♥

jag har kännt mig ganska nyttig idag ;) typ sprungit och tränat och typ inte ätit nå onyttigt :) ganska nöjd faktiskt !

lite söta undervattens bilder ! från idag



söt stina ! ♥ (säg om jag ska ta bort den)



2 coola som är redo för lite simning ;)



elin och stina är söta ! :) ♥



en söt linnea ! ♥



sen for man ju hem och åt lite kvällsfika ! jag måste ha haft jätte kul när jag åt sådär.... (tagen med undervattenskameran, den går ju att fota ovanför vattnet också)



Kommentarer
Postat av: Stina

Haha, den är ful men du behöver inte ta bort! ;) <3

Du är nyttig du Juulia (yy)

2010-09-14 @ 22:08:20
URL: http://bananboegstina.blogg.se/
Postat av: elin :)

hahah, ser ut som ja it har nå hår x)



fy på bilden!



men Stina var söt! :D

2010-09-17 @ 19:03:57
URL: http://elinbucht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0