nio sanningar om mig ! *torsdag

lite fakta om mig:

1. jag hatar verkligen hatar att gå till tandläkaren ! jag brukar darra innan jag går in i rummet där man ska bli typ undersökt !

2. jag har sprungit in i en studsmatta med framtanden när jag var 7 år och jag har typ tillbringat halva mitt liv inne hos tandläkaren !

3. jag hatar skolan.

4. jag älskar simning !

5. jag funderar på om jag kanske ska börja handboll igen ?

6. jag plattar och gör volumemaster i mitt hår varje morgon. jag är inte som andra som bara sätter upp det i en svans om man inte orkar göra nått åt håret på morgonen utan jag har ibland tålamod och står och fixar det klart.

7. jag tycker om en person.

8. jag hatar att kliva upp på morgonen till skolan..

9. jag älskar att fredrika har börjat blogga igen !

där fick ni lite roliga saker från mig ! (y)


Kommentarer
Postat av: Fredrika Lindmark

och jag älskar dej, såå kuul nääär du säger sååå :* puss på dej julia <333

2010-10-01 @ 10:00:56
URL: http://fredrikalindmark.blogg.se/
Postat av: Fredrika Lindmark

svar på komentar : jaåååå det var en gryymt härlig kväll, sen såå glömde jag lägga in en bild när du skulle klättra upp i det där trädet, ojoj du är galen du :)) :DDDD <33

2010-10-01 @ 10:10:37
URL: http://fredrikalindmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0