miss u sooo i can't swim on my own ! *tisdag

haha en justin bieber text kanske? ;) men jag har typ haft den låten på hjärnan hela dagen x) mena jobbigt !

kom nyss hem och nu ska man göra den trååkiga läxan.. eller jag har redan gjort den men jag behöver "repetera" , där kände jag mig lite vuxen ! haha eller inte ?

det är ju spanska och engelska !

jag har lärt mig att säga mitt mobil nummer på spanska ! ganska nice tycker jag ! (det var inte med i läxan)

sen idag har vi haft idrott och då var det cooper, 2.4 km ;)
det gick inte alls så bra ! jag fick sämre tid än förra gången !

förra gången:

12.43

den här gången:

12.59

inte nöjd !

snart blir det att åka in med bussen och sen simträna ! 

två söta små bilder får ni nöja er med ;)



så där blev resultatet på min sockerkaka som jag gjorde förra veckan !



saknar dig söta tjej ! :*

(mobba inte mina ögon men dom blev typ konstiga på bilden?.. och min bikini hade vikt sig, men asså det syntes ju inget men jag tänkte om nån skulle ba: öhh okej?)

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0