handbollsträåning snart. *måndag

hej hej, har kommit hem från badet typ för en halv timme sen :b
felicia hade ont i huvvet på morronen så hon kunde inte följa :(
men moa kom dit ! :)
så det var jag,ellen, freddan och moa som var där !

förlåt för ett kort och tråkigt inlägg men jag ska på handbolls träning snart !

jag hade inte tänkt träna för jag känner mig typ hängig och har lite ont i halsen. och det var ju jätte länge sen jag var på handbolls träningen eftersom att jag har bara tränat simning, men nu hade jag tänkt att gå dit och kolla om jag vill "börja om" igen ;)

vi har inga simtränare än, så det här blir nog inget roligt sim år ! så därför hade jag tänkt kanske böra om med handboll eller så hade jag kanske tänkt att gå och prova innebandy ? ;)

puss <3

Kommentarer
Postat av: felicia

Eller så tar du på skridskorna och börja konståkning :D<3 haha! ;D<33

2010-09-06 @ 17:25:03
URL: http://fellanbeellan.blogg.se/
Postat av: Stina

Vart ska du pröva innebandyn isf? Visst finns det ett f-97 lag i boden? ;))

hihi, hade också kanske tänkt börja de, fast jag suger! =P <3

2010-09-07 @ 15:44:19
URL: http://bananboegstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0