"bullen" älskar sävast ! *lördag

hej hoooo ! nyss vart ute i sävast och vart med elias och david freddan och såklart hanna då ! grymmt bra kväll ! asså jag har typ alldrig skrattat så mycket ! (det har jag) hahaha ! har tillomed ont i halsen nu och har halstablett i munnen för att jag typ har skrattat för mycket ? :b

men joo så är det ;) och nu ska jag och hanna se klart filmen som vi såg igår men hanna somnade ju typ direkt och jag tjugo minuter efter ? ;)

hahah dagens bästa !

david - linnea och vanessa visste inte om saab kom från sverige!

jag - gör de det ?

hahah och tydligen så kom det från sverige ! ;) haha shiet vad man skrattade ! x)

puss <3

Kommentarer
Postat av: Vanessa ;)

haha, du är lika trög som oss! ;))<3

2010-09-20 @ 17:20:38
URL: http://chockodile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0