boooring! *måndag

hej hej, har vart på skolan idag då..
det var typ bara tråkiga lektioner som musik (det är för att vi har tråkig lärare.), matte och mera då.
när vi hade haft musik så hade nån tagit min nyckel och alla sa att dom inte hadde den, och jag typ letade överallt, så jag var utan nyckel och saker hela engelska passet. sen när vi slutade så hadde nån av dom i min klass lagt den på golvet så tillslut fick jag den. jag var väl inte sådär jätte glad på dom då, men ingen sa vem det var som hadde den.

kom hem från träningen för typ en halv timme sen, (simning) vi hadde ingen tränare och vi var 3 stycken av 4. så vi körde lite typ små lekar, och om vi inte klarade vissa saker på en viss tid så då fick vi göra straff !

tyvärr får ni ingen bild, jag orkar inte, eller jo en snygg bild kan ni få!



kär kär kär som ett bär bär bär !

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0