björn runt oss.. *onsdag

hej hej, hemma och sitter med datorn i sängen.

fick nyss höra att det var en kvinna och en häst som hade vart ute och ridit och då hade hästen bara stannat och typ fått panik för då såg dom en björn ! ;o och det är precis bredvid vårat kavrter typ ! mena läskigt ! så jag ska nog inte gå nån skogspromenad iaf ! tänk att det traskar omkring en björn här runt mitt hus nu kanske ?




dom där fina sakerna kom mamma med till mig idag !
värmespray urban björn axén ;)
hårborste (jag har en sånn redan men man kan alltid behöva mer!)



bjuder på en liten bild också ! ;)

imorron blir det att sova hos amelia ! :D <3

nu tror jag att jag ska försöka sova..

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0