träning snart ! *måndag

hej hej, kom hem från skolan för typ en halv timme sen, har nyss ätit och är nu redo för lite simträning ! (y)

men jag kommer ju som vanligt inte att kunna simma så länge eftersom att min axel inte pallar det :(



nu är iaf en gubbe här och fixar en ny dusch kabin hit, och nyss sa han till mamma ba:

- nu får ni inte duscha idag, ni får duscha imorgon.

man ba eeh ? ska jag typ gå till någon kompis och plinga på ba:

- hej får jag duscha hos dig ?
hahah ! ne men jag ska ju ändå duscha på badet idag och jag duschade ju imorse så det är ju luungt !

haha :D

nu har jag kanske börjat fundera på om en mörkblå fjällräven dun jacka hade vart snyggt ? ;)

puss <3


Kommentarer
Postat av: djustd

Lägger du ner mycket tid på bloggen? Kram! =)

2010-10-19 @ 02:05:36
URL: http://djustd.blogg.se/
Postat av: ellen

haha , jag som sa att mörkblå är snyggat , man e ju beeest hhaha ;) <3

2010-10-19 @ 17:30:00
URL: http://byyellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0