ont i skallen ! *fredag

hej hej, hemma från fotokursen, eller jag kom typ hem för en timme sen ;)

men det var iallafall bra ! vi fick lära oss mycket men man förstod inte så mycket i början, men min skalle mådde inge bra alls, det var så mycket man skulle komma ihåg så min skalle orkade inte tänka nå mer.



(bild snodd från google)
så där känner jag mig just nu ! johanna och jag fick skit ont i skallen när vi var där !

det är jag, hanna, johanna och anna som går fotokursen och sen är det typ sju personer till som är med, men dom är ju typ tjugo till trettio år.

nu ska jag g gå och ta en panodil och då och kolla lite tv, men folk säger att det inte är bra att titta på tv när man har ont i skallen ? själv har jag bara haft ont i huvudet två elelr tre gånger i mitt liv om man räknar med den här gången !

imorgon är det också fotokurs ! och sen på söndag också !

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0