love all. björn borg *tisdag

hej hej, förlåt får sämst uppdatering men jag har inte hunnit blogga.

men idag var det ju skola och då gjorde man väl inte nå speciellt, förutom att vi slutade halv tre istället för halv fyra.
så då hann jag hem innan jag skulle på träning ! då pluggade jag inför provet vi ska ha på torsdag (om valet..)
sen åt jag och sen gick jag till bussen och åkte buss med lilli !

då gick vi på kicks och typ stod där i ett år eller två och försökte välja vilken parfym vi skulle köpa.

det blev den här:



love all med björn borg ! (den rosa)

sen gick man på träningen och tränade faktiskt på bra !
igår fick vi våran nya tränare som värkar bra och har simmat i 12 år själv.

nu ska jag väll gå och plugga mer på provet..

puss <3

Kommentarer
Postat av: vanessa

den där luktar jätte gott (y)<3

2010-10-27 @ 21:07:45
URL: http://chockodile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0