julia och lokalsinne ? *måndag

hej hej, hemma från träningen (eller jag kom typ hem för nån timme sen.) och sen var jag hem och hämtade lite ute idrotts kläder eftersom att vi kommer ha orientering imorgon ! jag kommer svimma !

jag har noll lokal sinne och jag hatar kartor !

men träningen gick iaf inte alls bra ! min axel vill aldrig vara bra  ! så jag tränar med mitt band som jag har fått av en sjukgymnast och det får jag göra typ hela tiden eftersom att den aldrig vill må bra ! så då gick jag utt och körde lite sittupps (stavning) och armhävningar och strechade (stavning) .

men aa, imorgon som sagt så kommer jag att

julia och kartor ? haha vilket skämt ! maria du vet för du försöker ju alltid lära mig om kartan över världen och jag kommer aldrig ihåg nått ?



bjuder på en gullig bild som är tagen nyss med världens bästa webb kamera ! eller inte ;)
( i marias rum med sina justin bieber affischer bakom)
ha det braaa  !

puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0