hoppas man orkar läsa ! *torsdag

hej hej, förlåt för skit dålig uppdatering !

men jaa, vad ska man säga ? det låg typ en decimeter snö på marken imorse när man vaknade ? man ba; eeh jaa, nu ska man plumsa i snön och typ försöka ta sig fram ? det var typ min första tanke när jag såg snön ;)

men jo, nu är jag iaf hemma ! jag kom hem igår med alla mina väskor och det var 4 typ små (eller inte så småa) och en stor resväska. skönt att ha en garderob nu ! jag hatar att bo i reväskor !

sen var man på skolan idag, det har inte vart så bra dag, jag höll typ på att somna hela tiden och jag kan gissa att jag har sett sur ut typ hela dagen också ?

sen direkt efter skolan for jag på simträning och åt middag där och sen var det bara att hoppa i och simma eller vi simmade inte så mycket. för min jävla axel vill aldrig bli bra !

nu blev det för mycket text, förlåt !

btw. jag älskar just nu att göra fet text ;)

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0