fredag, fotokurs ! *fredag

hej hej, kom nyss hem från stan, det blev bara att köpa lite teamsportia sockar, jag hade tänk köpa ett par fina jeans (cheap monday) men dom fanns inte i min storlek och då provade jag ett par andra jeans i min storlek (cheap mondey såklart) men dom såg typ ut som mjukisbyxor ?

skolan idag var väll helt okej, det är bara att vi har fått så himla många läxor nu ! eller mer än vanligt iaf !



jo, där är läxorna. ni får stå ut med min fula hand stil  ! plus att vi kommer ha ett prov om valet !



det där ska man kunna om valet ! jag kommer

men nu har jag nog tänk gå och fixa lite saker, jag ska ju på fotokurs idag !

och den kommer vara hela helgen men man kommer ju hem alla dagar ;)

puss <3

Kommentarer
Postat av: felicia

Frågestund fråga gärna! :)<3

www.fellanbeellan.blogg.se

2010-10-15 @ 18:45:08
URL: http://fellanbeellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0