amelia och felicia ! *söndag

grymm dag på badhuset med felicia och amelia !
haha gu vad man har skrattat !
det bästa var nog när felicia gick och köpte en bonbons och jag ba:
- du fick fel bomboms felicia du skulle ha kolalakrits eller va det nu va? och du fick en lakrits.
felicia -  va fick jag? 
jag - ja din var väll svart?
så typ putta hon ut den lite från munnen så gled den ivär från munnen !   och åkte den nästan ner på golevt men jag hade reflexer så jag inte själv hann med så fångade jag  den i handen! och så börja jag skrika att hon skulle ta bort den ;)

tyvärr blev det inga undervattensbilder eftersom att vi glömde ta kort !
men det kanske kommer bilder imorgon eller nått för vi tog några med mobilen men jag hittar inte min överförnings kabel nu ! duktigt julia, duktigt..

puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0