ung och bortskämd !

måndag!

hejsan alla coola och inte så coola,
har vart på träning för ett tag sen, vi hade ingen tränare (men hon sa att hon skulle komma) så då tränade jag lilli och marie själva typ lite styrke och såntt, i  en och en halv timme. det gick bara bra !

hoppas nästan att jag kommer ha träningsverk imorgon ! (y)


nyss såg jag på ett program som hette "ung och bortskämd" (mamma tyckte jag skulle se det)
det var faktiskt ett bra program ! men det kanske inte var nått som jag måste tänka på, för dom som var med där var ju typ 24 år och sånt, och det bästa var ju att jean pierre var med från ph ! haha han är fortfarande en rolig typ ;)
synd bara att han har åkt ut ut ph !
men ung och bortskämd var ändå ett bra program (y)

nu ska jag nog gå och beställa badräkter, men lite sjukt att 2 stycken kostar 700 kronor ! ;o

och ja, jag älskar fet text !

puss <3

Kommentarer
Postat av: Frida

Jätte fin blogg! :)

Allt bra med dig? :)

Kram!

2010-11-08 @ 21:49:12
URL: http://madebyfrida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0