murena = läskig!

hejsan hejsan! läs hela texten för att fatta vad som är på filmen där nere!

glömde säga att i torsdags när vi var i egypten så for vi på en snorklingsutflykt, typ 2 timmar från vårat hotell!
det var väll ett bra snorklings ställe!
men när vi låg där och snorklade jag, tina och sen var olov en bit ifrån oss. då filmade jag lite, och tina typ skrek på mig och puttade på mig, men jag ba: ta det lungt, jag vill bara filma lite!

då ser jag hur en skit stor sak guppar som en sjöjungfru dere typ 10 meter ifrån oss kommer mot oss, jag filmade den och tyckte den var hur cool som helst! sen såg jag att den kollade på oss och var påväg mot oss! ;o

då när den typ var 3 meter ifrån oss så öppnade den munnen! den tänkte ju äta oss! ;o

jag fick panik och simmade och höll i kameran och simmade för hela mitt liv! när jag stannade så kom tina bakom mig och vi båda hade panik! då simmade vi tillbaka till båten och var typ livrädda! vi kunde ju ha dött!

för den där saken hetter murena och den var ju gigantisk! den var ju 2 meter!

och sen nyss kollade jag på filmen, och man ser faktiskt hur den slingrar sig och sen får jag panik och simmar och jag hann ju inte stänga av filmen, så det är ju med när jag simmar som en galning!



ni hör ju när jag skriker typ: uuh..... uuh........aaaaa!
då ser man den, om man är bra på att hålla utkik! :D



sådär såg den typ ut!
bild snodd från google!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0