usel uppdate!

tisdag

hej hej, förlåt för usel uppdatering men jag har ganska fullt upp nu! ;)

eftersom att jag åker om 3 dagar! (om man inte räknar med idag!)
men idag var det skola, inte så rolig dag, typ vart trött hela dagen!
sen kom felicia och freddan hem till mig och vi gjorde våra små smooties som felicia alltid vill göra ! (y)

sen var det bara att ta bussen och träna! och nu har jag läst ett kapitel från novellen om justin och sanna, jag har typ kvar 5 stycken till som dom skrev typ idag !

så jag tänkte nog ta min bärbara dator till sängen och lägga mig och läsa dom, och sen titta lite på tv !

sen imorgon blir det nog att vara med felicia och joona! sen blir det att fara och klippa sig och färga ögonfransarna! :D

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0