svar på kommentar.

svar på en kommentar som kom nyss:
kommentaren: "du är för liten för att blogga, de vet du va?"

svar: jo det kanske du tycker att jag är men jag är ingen som vill bli en typ "känd" bloggare eller hur man nu ska säga, utan jag bloggar när jag är glad och såntt, och hon som själv bloggar kanske tänker att hon vill bli det men det gör ju inte jag ! så du behöver ju inte heller skriva så till mig då?


hej hej, har nyss kommit hem och sitter just nu och tar det lungt, vi har varit hos en familj som vi känner och ätit mat för deras typ barn fyllde 20 och 19 år ! elelr man ska ju inte säga barn till dom då ;)

sen for vi på graven en sväng och det var fint med massa fina ljus där och sånt, allas gravar var tända så det var ju jätte fint !

saknar dig pappa!

nu ska jag nog kika runt på lite andra bloggar och sånt!

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0