music

torsdag!

hej hej, nu har man laddat ner massa sköna låtar till min iPod touch!
kommer sitta på flygplanet imorgon och bara njuta av musiken!

men jag kan ju bara säga att jag är inte precis elit på att packa.. har typ knappt packat nå i handbagaget, och det har jag hållt på med i typ två timmar?
duktigt julia.. duktigt!

jag vet.. jätte dålig bloggning utan bilder och allt! men ni får faktiskt överleva!
och när jag har kommit hem igen så får ni fortsätta läsa min blogg eftersom att jag har så bra statistik nu och allt!
det kanske kommer upp ett litet inlägg här när jag är där borta? dom hade ju internet på hotellet!

lite bilder från arkivet:





jag och amelia i våra bydals fjällen buffar :D <3  jag ful amelia fin :D <3




men nu ska jag nog gå och försöka sova och sen fixa in en ljudbok som jag har laddat ner!

jag bloggar nog ett snabbt inlägg imorgon här hemma, annars bloggar jag från min iPod!



puss


Kommentarer
Postat av: A

sötjulia hare göttan nu och sola lite åt mig också :*

2010-11-19 @ 15:15:16
URL: http://endastannaskar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0