modell...

lördag!

hej hej, några kanske blev lite nyfikna när jag skrev det förra inlägget ?

men det var iaf för en modell sak !
jag for dit och fick fylla i ett papper om vad jag har för storlek på jeans, skor, bh och mer !
sen gick vi ut och tog några bilder (som jag inte såg) och sen sa hon att jag var för liten för att vara med i den äldre gruppen, och att jag ska vara i den mindre gruppen tills jag har fyllt 14, och bilderna kommer hamna på deras hemsida ! ;)
det var ett ganska stort företag i stockholm eftersom att några vuxna har fått vara med i tidningen elle och massa andra ! (y)


hon sa att hon skulle ringa mig till veckan och sånt !

sen iaf, så gick jag på stan en sväng med mamma, och då hörde jag att det var någon röst som pratade i mikrofon och att dom sa att idolerna kommer om 20 minuter !

då gick jag dit och stod där och väntade, och det var alla som har åkt ut (och alice som hoppade av) som sjöng varsin låt ! jag tog några bilder med min bästa mobil kvalla !

tråkigt att läsa allt det där ?

jag tänkte lägga upp lite bilder från idol igår, men den här datorn är ju så seg !

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0