mobilen blev snodd på skolan.. men sen fick man en ny!

julia är glad men ändå jeevligt förbenad! och ja, jag gillar min stavning!

på skolan idag så hade först filip min mobil, sen la han upp den på en hylla, sen tog kristian den och spelade på den, sen la han den på ett bord vid elev cafét och han trodde att elias skulle ta den. men det gjorde inte elias, så då blev den kvar där! och när jag gick och kollade där typ 20 minuter efter så var den inte kvar där! så den hade blivit stulen.. och sen kommer freddan och säger att det var nån på skolan som ringde med dolt och sa att dom skulle träffas på handikapp toaletten och göra nått, men hon gick ju såklart inte dit :)

sen fick jag höra att moas mobil också hade blivit snodd! så jag och moa gick och letade överallt våra mobiler! men vi hittade dom inte..
så då for jag och mamma till polisstationen och anmälde det, och sen for vi till dialect och kollade om dom kunde spärra abonemanget, och då gjorde dom det, och sen köpte vi en ny mobil!
det blev en sån älskad som jag alltid har velat ha!

en xperia x10 mini pro!



så nu är man ägare av en dån mobil! skriv era nummer så är ni söta! ni kan göra det här eller på min facebook :)


puss


Kommentarer
Postat av: stina

jag göre häär ;)<3

070-6794833 :D

2010-11-29 @ 20:49:53
URL: http://bananboegstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0