lyckan, kärleken och meningen med livet *tisdag

hej hej, sitter nu i luleå och tjillar ! idag var jag hos amelia i sävast och var där, sen for vi till luleå och var med stina och sara ett tag :D

sen var jag och amelia (och sen då mamma och olov) och kollade på en lägenhet som är två våningar ovanför amelia som har bastu och har två våningar och sånt ! den var mycket najjs ;)

och nu sitter jag och väntar på en fin flikka som heter hanna lundstrooom, som ska sova här och vi ska gå på bio och se på lyckan, kärleken och meningen med livet. hoppas den är praa ! (y)





bilder snodda från google

men nu typ skrev jag alldeles för mycket ! hoppas ni orkar läsaaaa !

nu ska jag bädda lite till fin folket hannaaaa ;)

puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0