julia tänker högt?

tänk.. tänk.. tänk..
för 2 dagar sedan för kanske 2 timmar sedan så låg jag och tina på gräset på hotellområdet och kollade upp på stjärnorna, vi önskade att det skulle komma ett askmoln så vi fick stanna där kanske en vecka till! men det hände inte.. så istället är jag här i sverige nu och hatar kylan! men det är ju ändå skönt att kunna träffa alla söta kompisar!

jag har värkligen älskat att vara i egypten! det var som en befrielse att komma dit ett tag! den sista tiden i skolan typ veckan innan vi for så var jag så himla trött så jag somnade på några lektioner!
men nu har jag vilat upp mig ett tag och kommer jobba bättre på lektionerna! det är ju ett litet plus i taket!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0