julia är sur!

söndag!

hej hej, nu har mina badräkter kommit!









jag blir så sur på alla sim regler som har gjorts om!

jag var ju tvungen att beställa nya nu igen för att jag har haft spänne där bak på mina andra badräkter, men nu får man tydligen inte ha det heller ! så nu har jag fått köpa nya badräkter som jag redan har men bara att det ska vara utan spänne där bak ?
men att betala 750 kronor för två nya bara för det ? (men jag kan ju själklart ha mina andra badräkter när jag tränar! men inte på tävlingar..)

men nu är dom iallafall märkta med ett märke att dom är tävings märkta att man kan tävla med dom!

nu har jag läst dom två nya kapitlerna på bieberdream.blogg.se ! grymmt bra ! ;)


puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0