fixat spellista !

nu är jag äntligen klar! jag har fixat en liten spellista här på bloggen som ni kanske ser, ni som har en liten skärm får dra pilen lite till höger så ni ser hela spellistan!
det är bara att klicka på en låt så kan man lyssna medans man är inne på min blogg (y)

hoppas det funkar för alla, men det kan ibland bli så som det är på youtube att det tar lite tid och att den buffrar ibland, men det får ni leva med! (y)

nu är jag i mjöfjärden och tar det lungt, har försökt fixa spellistan typ i bilen och nu när jag har kommit hit till stugan!

hoppas alla blev glada att jag gjorde det, och att ni tycker att det är bra låtar på den!
om ni vill lägga till några låtar som ni vill lyssna på när ni är inne på min blogg så är det bara att säga till!

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0