älskar dig pappa!

hej hola, muy, salut, hello !

det där var typ alla namn jag kunde säga hej på just nu, som ni kanske har märkt så har jag inget att göra just nu.

nu i helgen är det ju alla helgons helgen eller vad man nu säger. och om det är någon som inte känner mig som läser min blogg så dog ju min pappa för ungefär 3 ½ år sedan :'( saknar dig pappa !
han dog i magsäcks canser som spridde sig.. älskar dig pappa !

du och jag hade alltid så roligt och åkte skidor och badade klockan halv 7 på alder nästan varje dag, och vi gjorde massa saker med varandra ! du var påhittig om alla saker man kunde göra och jag vill göra alla sakerna med dig igen! du och jäg från vaggan till himelen ! jag älskar dig pappa!

nu ska jag nog kolla runt på lite bloggar och så!

puss <3

söndag.


Kommentarer
Postat av: tina lundgren

snyft snyft, jag är ledsen för din skull :( <3

2010-11-07 @ 12:24:16
URL: http://ttinal.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0