vart med felicia och erika m.m *tisdag

hej hej, ni har väl redan läst när jag var på skolan och såntt så de orkar jag inte skriva om igen, sprutan känndes tp inte. sen efter skolan for jag och felicia hem till erika, och gu vad söta kanin ungar hon har! :D <3
jag fick döpa om 1 som jag älskade! jag kallade den för tjockis men namnet jag gav den var: Molly! hon var svart och lite tjock :* så söt! <3
felle hade sin lilla älskling pelle som också var söt! <3
sen gick vi ut och hoppa studs matta och gjorde volter och jag har äntligen börjat landa lite stadigare på benen, sen fikade vi och sen for vi hem.. söta molly "tjockis"! <3

sen när jag kom hem så åt jag och sen efter det for vi på golf kursen som vi också var på igår, det gick ganska bra.. sen ´nu sitter man häär..

vad skönt, i morgon får vi ha sov morgon för klocksn 9 ska vi träffas å brand stationen som bara tp ligger 10 minuter från mej, så jag får sova tp en timme längre än jag brukar! <3

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0