skriver om igår. *tisdag (fast skriver om måndags)

hej hej, igår tänkte jag lägga in ett video inlägg men de gick inte och ta in. så igår på projekt passet så är våran lärare född i norge  och det var norges national dag så då fick vi göra vad vi ville. endel gik på stan och såntt :b jag gick med felicia och erika först på smörblomman och sen på dollar <3
sen efter skolan så for jag och ellen hem till felicia och vi hoppa studsmatta men det gick inte så bra för mej för det gjorde så ont i "svansen" (svanskotan) det har ni väl läst? :) sen for jag hem.

nu ska jag börja fixa håret lite bättre och sen cykla iväg med felicia och anna till skolan!

puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0