mulet och lite förkyld! *fredag

hej hej, idag var man fortfarande lite förkyld och har lite feber och lite ont i halsen.. men det värkar inte bli sämre iaf men igår var det hemskt vad jag frös på kvällen! sen tog jag en panodil och då blev det bra!
idag vet jag inte vad jag ska göra.. mulet väder här så det blir väl kanske bara att slö titta på nån film eller nå! tror inte jag skulle orka ut och jogga ikv men det var ju tp en vecka sen jag gjorde det så det är nog dags att börja om igen! sen tänkte jag kanske börja videoblogga snart så vi får se när det blir! så håll utkik! nu ska jag kanske börja göra om min blogg lite grann med texter så ni får gärna tipsa mej om vad jag kan ha på min blogg eller nått :)
vad gör alla idag då?

sköntt och vara ledig!

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0