lite om helgen! *söndag

hej hej, i helgen har jag vart på partyy hos hanna och det var freddan hanna och ellen som hade det <3 jätte kuul!
gu vad dom skrämde oss på fredag! men jätte kul iaf! det var jag felicia amanda och amelia som var bjudna <3
sen sov vi hos freddan allihopa i fredags till lördagen och sen på lördag var vi och shoppade i luleå : jag freddan ellen amanda och hanna ;) jag köpte bara lite örhängen och ett gult linne <3 sen for vi hem till freddan tp och jag o freddan for till mårängs lekpark men gu va tråkig den var! sen for vi och åt! sen på kvällen kom hanna och amanda och då for vi till ellen och sen vidare till huset som har brunnit i sävast. sen var vi med några andra..
sen på kvällen var vi med dom och sen for vi till freddan och jag hanna amanda freddan sov hos hanna :D jätte kul hälg har det vart iaf! <3
jag kanske berättar med lite mer detaljer senare men nu ska vi åka igen tilll huset som brann och se om det har slutat brinna nuu. sen far amanda hem till skelle! :(
puss <3
älskar er amanda amelia fredrika felicia hanna och ellen <3
bäst helgerna spenderas alltid med er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0